Regulamin

1. Do Hotelu przyjmujemy zwierzęta:

a) W pełni zaszczepione

  • Sczepienia Podstawowe (Panleukopenia, Herpeswiroza, Caliciwiroza)

Nie starsze niż 12 miesięcy w przypadku kotów do trzeciego roku życia,

Nie starsze niż 36 miesięcy w przypadku kotów powyżej trzeciego roku życia.
Wykonane co najmniej 10 dni przed przyjazdem.

  • Aktualne odrobaczenie nie starsze niż 3 miesiące
    wykonane co najmniej 7 dni przed przyjazdem lub negatywny wynik testu przeciwko pasożytom
  • W przypadku Kotów wychodzących niezbędne jest szczepienie przeciwko
    wściekliźnie, nie starsze niż 24 miesiące, wykonane co najmniej 14 dni przed przyjazdem

b) Nie przyjmujemy niekastrowanych Kotów. Kotki przed sterylizacją wieku do 12 miesiąca życia, mogą gościć w naszym Hotelu, pod warunkiem wydania zgody na wprowadzenie terapii hormonalnej wstrzymującej objawy dojrzewania, w razie konieczności.

c) Mimo najwyższego standardu Hotelu, Koty przebywające razem mogą być narażone na ryzyko kontuzji, czy chorób. Nasi Goście są cały czas pod naszym nadzorem, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za  przypadkowe obrażenia, chorobę lub śmierć podczas pobytu. Prosimy także o sprawdzenie długości pazurów przed przyjazdem do hotelu. Dla bezpieczeństwa innych Gości, powinny być przycięte.

d) nieagresywne w stosunku do ludzi i innych zwierząt

2.Hotel zobowiązuje się zapewnić powierzonemu zwierzęciu całodobową opiekę ze szczególną starannością, według swej najlepszej wiedzy i umiejętności.

3.Rezerwacji dokonuje się poprzez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie www.mrrauhotel.pl , telefonicznie lub mailowo.

4. Rezerwację uważa się za wiążącą po jej mailowym potwierdzeniu przez Hotel.

5. Doba hotelowa w Hotelu rozpoczyna się od godziny pozostawienia zwierzęcia pod opiekę i trwa 24 godziny.

6. Opłata za pobyt i zamówione usługi pobierana jest z góry gotówką lub kartą w dniu przyjęcia kota do Hotelu lub przelewem na konto bankowe.

7. W wypadku wydłużenia terminu pobytu, po uprzednim uzgodnieniu z Hotelem, pobrana zostanie opłata zgodnie z cennikiem w dniu odbioru zwierzęcia.

8. Skrócenie pobytu nie skutkuje zwrotem wniesionych opłat.

9. W trosce o dobre samopoczucie zwierząt nie zalecamy zmian w zakresie stosowanej karmy, sugerujemy więc dostarczenie własnego wyżywienia.

10. W razie potrzeby Mrrau Hotel zapewnia opiekę weterynaryjną, koszty ewentualnego leczenia pokrywa właściciel.

11. Właściciel wyraża zgodę na wykorzystanie przez Mrrau Hotel wizerunku jego zwierzęcia w celach marketingowych, w przeciwnym wypadku należy poinformować o tym Hotel.

 

& 1

Osoba oddająca kota składa oświadczenie , że zwierze jest:

  • jego własnością
  • nie jest jego własnością oraz deklaruje się stosownym pełnomocnictwem od właściciela podczas czynności oddania i zabrania
  • Zna treść oraz akceptuje Regulamin Hotelu

& 2

Osoba oddająca kota pod opiekę Hotelu oświadcza, że zwierze :

  • posiada wszystkie szczepienia oraz jest odrobaczone
  • jest zdrowe i nie potrzebna jest specjalistyczna opieka

 

Osoba oddająca zostawia na czas pobytu :

  • książeczkę zdrowia kota
  • karmę na czas pobytu w ilości odpowiedniej do sugerowanego czasu pobytu lub zleca karmienie za dodatkową opłatą

& 3

Właściciel zobowiązuje się do poinformowania:

  • o aktualnym stanie zdrowia kota
  • o jego charakterze oraz zachowaniu w stosunku do ludzi i kotów, co pozwoli na uniknięcie konfliktów
  • o innych istotnych przyzwyczajeniach oraz w przypadku kotów adoptowanych o zachowaniach niepokojących, które były lub wymagają przeanalizowania bądź korekty
  • o uwagach i wskazówkach dotyczących kota

Osoba oddająca kota zobowiązuje się również do:

  • uregulowania płatności w terminie
  • odebrania kota w umówionym dniu a o wszelkich przesunięciach /wydłużenie lub skrócenie/ poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem

Ustalony termin pobytu może być zmieniony za zgodą obydwu stron umowy.
W przypadku skrócenia pobytu osoba oddająca kota zobowiązana jest do pokrycia pełnej kwoty ustalonej w umowie.

   &4

W sytuacji, gdy osoba oddająca kota:

  1. a) nie przekaże pełnej opłaty uzgodnionej w umowie,
  2. b) nie będzie się kontaktować w sprawie przedłużenia pobytu,
  3. c) nie przekaże należności wynikających z przedłużenia pobytu
  4. d) nie będzie odpowiadać na telefony lub smsy
  5. e) adres lub telefon będzie nieaktualny i nie zostanie zaktualizowany,
  6. f) nie dopełni w ciągu tygodnia po upływie terminu odbioru warunków spisanych w umowie, to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez Właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na Właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.

& 6

Mrrau Hotel zobowiązuje się

  • do opieki nad kotem
  • dołożenia wszelkich starań mających na celu skrócenie okresu aklimatyzacji w nowym miejscu
  • zapewnienie odpowiedniej dawki zabawy, stosownej do temperamentu, energetyki kota oraz specyfiki rasy lub charakteru
  • zapewnienie kontaktów z kotami a w przypadku kotów lękliwych odpowiednia socjalizacja do warunków pobytu i kontakt z określonymi innymi kotami, w których towarzystwie kot dobrze się będzie czuł
  • żywienie kota zgodnie ze wskazówkami
  • zadbania o stan psychiczny i fizyczny oraz w razie potrzeby otoczenie pomocą weterynaryjną,
    o czym niezwłocznie powiadomiona będzie Osoba Oddająca kota

Pozostałe

WhiteHall © {2020}. All rights reserved.